08:00

Zupa ogórkowa

Tyle słodkości dzisiaj, ale poza paczkami i innymi oponkami, obiad zrobić trzeba. Może zupa ogórkowa będzie idealna na te wszystkie pyszności! 



Składniki :
* 600g żeberek wieprzowych
* marchewka
* pietruszka
* 6 ziemniaków pokrojonych w kostkę
* 2 kiszone ogórki starte na tarce
* łyżka mąki
* łyżka jogurtu greckiego
* sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy
* świeży koperek  



Przygotowanie :
Żeberka zalać wodą, dodać przyprawy - poza solą, marchewkę pokrojoną w plasterki oraz pietruszką. Gotować do miękkości mięsa. Wrzucić ziemniaki, gotować do miękkości, Mięso obrać od kości i dodać do zupy. Starte ogórki dodać do zupy i całość zagotować. Mąkę rozmieszać z jogurtem, dodać do zupy. Spróbować czy jest odpowiednio doprawiona, jeśli ogórki były słone to już nie solić zupy.
Posypać koperkiem.

9 komentarzy:

  1. uwielbiam, a tak dawno nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) na Tłusty Czwartek i zasłodzenie od pączków będzie idealna :)

      Usuń
  2. Po tych tłustych i słodkich pączkach przyda się taka pyszna zupa, tym bardziej, że dawno nie jadłam ogórkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam a wieki nie jadłam ;((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja coś ostatnio zup nie gotowałam i muszę teraz zacząć robić na nowo :) jakieś a warzywami :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię, zupa z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger