13:46

Makaron z włoską nutą

Dzisiaj lekkie danie, by przygotować brzuszki na jutrzejszy Tłusty Czwartek. Wykorzystałam makaron pełnoziarnisty, chude mięso z kurczaka i mnóstwo warzyw. Całość doprawiłam ziołami prowansalskimi i oliwą. Danie idealne dla odchudzających się i dla tych co kochają makarony. 



 
Składniki :
* podwójny filet z kurczaka
* 3 łyżki oliwy z oliwek
* dowolny mix warzyw
* makaron pełnoziarnisty
* sól, pieprz , zioła prowansalskie
* łyżeczka soku z cytryny 



 
Przygotowanie :
Kurczaka zamarynować w oliwie, ziołach i soku z cytryny. Makaron ugotować. Na rozgrzanej patelni przesmaży kurczaka, dodać warzywa i trochę wody. Dusić do miękkości. Całość wymieszać z makaronem.

16 komentarzy:

  1. wygląda bardzo smacznie, lubię takie dania z kurczakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie dania:) U mnie najczęściej zamiast makaronu ląduje ryż, ale danie i tak świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. smacznie, zdrowo, kolorowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham makarony, zawsze można z nich wyczarować coś pysznego :) Bardzo kolorowe danie, aż miło na duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po słodkościach i smażonych pączkach taki obiad będzie doskonały. Lubię zapach ziół prowansalskich, więc z pewnością bardzo by mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosna idzie, czas na dietę :) ale dzisiaj pączki obowiązkowo !

      Usuń
  6. smacznie, zdrowo i pożywnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. O mniam - wygląda cudnie. :) Uwielbiam połączenie makaronu, kurczaka i różnych warzyw. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny makaron dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger