16:00

Surówka do obiadu - Coleslaw

Druga często robiona przeze mnie surówka do obiadu to Coleslaw. Ja robię z dodatkiem majonezu i śmietany, ale pewnie co dom to inny przepis. Polecam, bo idealnie pasuje do gulaszu i kaszy czy też kotletów schabowych i ziemniaków.



Przygotowanie :
* 1/4 główki kapusty 
* marchewka
* pół cebuli
* sól , pieprz , cukier 
* łyżka octu winnego
* łyżka majonezu
* łyżka kwaśnej śmietany 


Przygotowanie :
Kapustę drobno poszatkować, posolić i odstawić żeby zmiękła. Marchewkę zetrzeć na tarce o średnich oczkach, cebulę pokroić w kostkę i dodać do kapusty. Przyprawić do smaku. Dodać ocet , majonez i śmietanę. Dokładnie wymieszać i odstawić na 20 minut.

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja to by ją robiła codziennie, ale zaraz się nam znudzi :)

      Usuń
  2. Smakowicie wyglada. Z checia zrobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo uwielbiam tego typu sorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To też moja ulubiona surówka, mogłabym ją jeść do każdego posiłku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też , ale się ograniczam żeby nam się nie znudziła :)

      Usuń
  5. Uwielbiam ta surówkę ja jeszcze dodaję chrzan.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam octu winnego, dodałam balsamiczny. Z takim też daje radę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger