13:00

Makaron z warzywami i sezamem

Nowy Rok i na pewno mnóstwo postanowień. Dlatego i u mnie powstaje nowy dział czyli dania lekkie i diety. Mam nadzieję, że chętnie będziecie do niego zaglądać by szukać inspiracji. Postanowiłam tradycyjne dania troszkę odchudzić dla liczących kalorie oraz dodać nowe propozycje dla wszystkich na dietach. 
Dzisiaj proponuję makaron z warzywami plus dodatek serka wiejskiego, który pod wpływem ciepła super się rozpuszcza. Do tego sezam i ulubione przyprawy. 
Czy ktoś mi powie, że dietetyczne dania nie mogą być pyszne?

Składniki :
* makaron razowy bądź pełnoziarnisty 
* łyżka oleju kokosowego
* garść mrożonych warzyw - marchewka, fasolka szparagowa, kalafior
* pół opakowania serka wiejskiego
* ulubione przyprawy, świeże zioła
* sezam


Przygotowanie :
Makaron ugotować al dente. Na patelni rozgrzać olej kokosowy, dodać warzywa i lekko poddusić by nie powstała z nich papka a były jędrne i w całości. Przyprawić. Dodać sezam i serek wiejski. Lekko podgrzać by serek wiejski się rozpuścić. Wyłożyć na makaron, posypać sezamem i oregano.

http://www.zdrowy-olej.pl/

6 komentarzy:

  1. Kochana! Dopiero wczoraj wyjęłam listy ze skrzynki i bardzo, bardzo mocno wam dziękujemy!! Zaskoczyłaś mnie bardzo! Nie zapomnę o was na Wielkanoc!;)
    Ps. Mąż jak zobaczył czerwoną kopertę to zaczął oglądać od kogo to:P I dopytywał co chwilę, czy to na pewno od ciebie;P Hahha:) Dziękuję raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kto by pomyślał, że te chłopy takie zazdrosne! ;)

      Usuń
  2. fajny pomysł z dodanie sezamu, wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość, że zdrowo to i pysznie i to tego ukochany makaron <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger