18:00

Czwartki z Yankee Candle MERRY MARSHMALLOWS / MACINTOSH SPICE

Zapraszam na lekki po świąteczny wpis o woskach Yankee Candle.
Dzisiaj dwa zapachy.
Tak na odprężenie.
Merry Marshmallows 

Pianki marshmallows uwielbiam, ale zapach Yankee Candle wcale mi do tej nazwy nie pasuje. Wosk z serii Housewarmer o zapachu waniliowych pianek. Do mnie nie przemawia i nie czuję tej cukrowej pianki nic a nic. Na listę ulubieńców się nie załapał i już wiem, że była to jednorazowa przygoda.
Macintosh Spice

Czyli korzenne jabłuszko jak dla mnie to zapach gorącego jeszcze jabłecznika posypanego brązowym cukrem i cynamonem. Zapach idealny na chłodne, zimowe wieczory.

Jeszcze kilka słów na temat mojego nowego kominka. Spodobał mi się podgrzewacz z serii Petal Bowl w kolorze czerwonym. Wybrałam sklep goodies.pl ponieważ trafiłam na promocję wysyłki za darmo. Cena to tylko 35zł a prezentuje się wspaniale. Trzeba co prawda uważać bu nie spadła miseczka z woskiem, ale jest ogólnie bezpieczny w użytkowaniu jeśli wszystko robimy z głową. Na pewno oryginalny kominek od Yankee Candle jest lepszy dla wosków. Chociaż miałam te zwykłe, tańsze i też się sprawdzały.

4 komentarze:

  1. A ja z kolei nie lubię pianek Marshmallows, a że wosk pachnie inaczej to mi się właśnie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to właśnie uwielbiam woski :) można sobie obczaić wszystkie zapachy za 6zł :)

      Usuń
  2. A miałam go kupić - ten piankowy :) Dobrze, że jednak nie zamówiłam :) Te niektóre zapachy w ogóle nie są tymi z opisu :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger