18:00

Czwartki z Yankee Candle WAIKIKI MELON / MANGO PEACH SALSA

W tym tygodniu także dwa kolejne woski. Zrobiłam zamówienie i idą już do mnie świąteczne zapachy, ale dzisiaj będzie owocowo. Dwa cudownie pomarańczowe kolory. Zapraszam !
Pierwszy z nich to : Waikiki Melon, znajdziecie go tutaj.

 

Obudź się w słonecznym blasku egzotycznych owoców - soczystych melonów z nutą słodkiego olejku pomarańczowego.
Słodki, owocowy zapach. Na szczęście nie jest bardzo intensywny czyli nie mdły. Wyczuwam aromat tropikalnych owoców. Do tego ładny kolor tarty. Dobry na lato, odświeżający. Godny polecenia.
Wosk Mango Peach Salsa znajdziecie tutaj


Słodki i lekko pikantny. Soczyste mango i brzoskwinie połączone z wonią drzewa cytrusowego, kwiatami imbirowymi i różowym pieprzem.
Zapach owocowy. Podobny ze względu na kolor do Waikiki Melon. Poza tropikalnym owocowym zapachem, czuć  pikantne nuty pieprzu. Intensywny, ale nie duszący. Idealny na lato. Taki koktajl zapachów kojarzy mi się z wakacjami.

Oba zapachy nie wpisują się niestety na listę moich ulubieńców. Wrócę do nich w lato. Może wtedy zdobędą moje serce.



 

10 komentarzy:

  1. Mam Waikiki Melon, ale Mango Peach Salsę też bym chętnie powąchała. Niby są podobne, a jednak się różnią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, wszędzie to widzę ostatnio a nie miałam okazji spróbować;) Chyba trochę kosztują nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woski po 6zł a w promocji po 4 też były :)

      Usuń
    2. No tak, ale na ile to starcza?;)

      Usuń
    3. ja jeden wosk łamię na 4 części i palę co wieczór przeważnie :)

      Usuń
  3. W sensie spróbować użyć;P

    OdpowiedzUsuń
  4. WOSKI z YC są ok, ale świeczki to dla mnie jakaś masakra,kupiłam mamie 1 w prezencie i porażka,mało zapachu, szybko się wypaliła..i tyle o niej..Wszyscy sie nimi zachwycają..,więc pomyślałam, że może moja była jakaś felerna??No bo jak inaczej wytłumaczyć ..?pozdrawiam,zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie strasz mnie bo chcę kupić dużą świecę :) ale powiem Ci że wolę woski bo lubię zmieniać zapachy :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger