15:47

Współpraca Sante

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Sante i właśnie dzisiaj otrzymałam cały karton produktów do testowania. Na blogu pojawią się przepisy z ich wykorzystaniem oraz kilka recenzji gotowych produktów. Jeśli jesteście ciekawi tych wszystkich rzeczy to bardzo serdecznie zapraszam w następnych tygodniach .
Współpraca   Sante
  A w paczce znalazłam : płytę i długopis, himalajską sól różową , kotlety sojowe , mace tradycyjną, kaszę jaglaną, otręby owsiane oraz granulowane, zarodki pszenne, kaszę kukurydzianą, płatki owsiane, soczewicę czerwoną, otręby żytnie, przeróżne smaki granoli oraz musli, pasztety sojowe oraz paprykarze warzywne, soję oraz batony proteinowe.
Dodatkowo zostawiam link do strony producenta oraz FB firmy Sante , a także sklep.
Sante znaczy zdrowie – od początku swojego istnienia nazwa firmy określa jej filozofię, tożsamość i zasady.
Światowa Organizacja Zdrowia zdefiniowała zdrowie jako stan pełnego, dobrego samopoczucia w obszarze fizycznym, psychicznym, społecznym i duchowym.
Ponieważ uważamy, że
KAŻDY MA PRAWO DO ZDROWEGO ŻYCIA
dlatego naszą misją i dążeniem jest, aby
DOSTARCZAĆ PRODUKTY, KTÓRE MAJĄ KORZYSTNY WPŁYW NA ZDROWIE I, TYM SAMYM, NA SAMOPOCZUCIE LUDZI
ORAZ
PROPAGOWAĆ WIEDZĘ NA TEMAT ZDROWEGO STYLU ŻYCIA, A W SZCZEGÓLNOŚCI ZDROWEGO ODŻYWIANIA

Sante jest żywą organizacją, którą tworzą ludzie – jej właściciele i pracownicy i która zależy od ludzi – jej klientów, społeczności, partnerów. Dbając o zdrowie i wszechstronny rozwój firmy, dbamy o dobre relacje w wszystkich obszarach jej działalności.
Zdrowie stanowi więc naszą deklarację wobec klientów, pracowników, partnerów i środowiska w zakresie całego procesu prowadzenia biznesu oraz wszystkich tworzących go elementów.

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jestem bardzo zadowolona :) jedna z lepszych moich współprac na blogu

      Usuń
  2. I ja otrzymałam tę paczkę <3 Świetna firma!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo super, zazdroszczę współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem zadowolona - będzie mnóstwo zdrowych przepisów :)

      Usuń
  4. Ja także dostałam dzisiaj paczuszkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak można nawiązać współpracę z firmą Sante? Są jakieś wymagania? Prowadzę również bloga i z chęcią podjęłabym z nimi współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam! ;)
    Zapraszam na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanko - jak nawiązałaś z nimi współpracę? Napisałaś do nich? Gdzie? Byłabym na prawdę niesamowicie wdzięczna za jakąkolwiek odpowiedź! :)



    ♡★☽☯❀ KATIS-KAATIS.BLOGSPOT.COM ♡★☽☯❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Dominika do mnie napisała i tak się zaczęła współpraca :) przejrzyj linki które podałam

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger