11:56

Schabowy na niedzielny obiad

Każdy robi kotlety schabowe na swój sposób. Ja dzisiaj dodałam innych przypraw niż zawsze i odstawiłam żeby się wszystkie smaki przegryzły. Zapraszam na niedzielny obiad.
Schabowy
 
 
 
Składniki :
  • * 4 kotlety ze schabu - ja wybrałam bez kości
  • * sól , pieprz , papryka czerwona słodka , gałka muszkatołowa 
  • * 2 jajka
  • * 5 łyżek mąki pszennej 
  • * 5 łyżek bułki tartej
  • * smalec wieprzowy 
 
 
Przygotowanie :
Mięso rozbić , przyprawy utrzeć razem i obsypać kotlety. Zwinąć w rulony, przykryć talerzem i odstawić na 2-3 godziny do lodówki. Rozkłócić jajka. Zmieszać mąkę z bułką tartą. Kotlety panierować w jajku i mieszance bułki z mąką. Smażyć na rozgrzanym smalcu na złoty kolor. 
Podawać z surówką i ziemniakami.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie obiadki, aż mi ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś też schabowy, choć taki tradycyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla tej kawy z babeczkami i sobotniego relaksu ( ja relaksuję się tak samo ) warto przeżyć cały tydzień :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger