10:30

2 SANTE znaczy zdrowie - Recenzja batonów Go On

baton   Sante   Go   On

żurawinowy   waniliowy   kakaowy   orzechowy

Baton Go On orzechowy 50g 

Z opisu producenta to nowość wśród batonów dla ludzi aktywnych fizycznie. Zawiera inulinę. Baton jest bardzo słodki. Miękki i zbity. Nawet dla tak wielkiego łasucha jak ja to jest za słodki. Jest źródłem białka. zawiera miedź oraz witaminę B12. Ja tego batona w żadnym sklepie jeszcze nie widziałam.
Baton Go On waniliowy 50g 


Smak podobny do orzechowego z dobrze wyczuwalną wanilią. Słodki do przesady. Nie porównuję go z innymi batonami, bo nie uprawiam sportu. Przynajmniej nie na tyle, żeby zajadać batony dla sportowców.
Baton Go On kakaowy 50g

Mocno czekoladowy, miękki ale zbity. Chyba najbardziej mi smakował z tej czwórki.
Baton Go On żurawinowy 50g


Smaczny, ale gdybym miała kupić któregoś  z tej czwórki to żurawinowy by to na pewno nie był.
Ogólna ocena pozytywna. Chociaż dla mnie dużo za słodkie i po połowie batona miałam już dość. Jest to zdrowsza alternatywa dla słodyczy typu Snickers czy Mars. Cena każdego z nich to 2,69zł.


Zapraszam na stronę sklepu Sante
oraz na FB Sante 

8 komentarzy:

  1. jadłam orzechowy i waniliowy i choć czytałam wcześniej, że dla wszystkich był za słodki to dla mnie nie aż tak. Są dużo słodsze batony. Jednak w dobroć batonów tego typu przestałam już dawno wierzyć, co nie znaczy, że czasem i tak nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tych batonów nie zdążyłam zjeść.. Pochłonęła je moja siostra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze ja też ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jest to zdrowsza alternatywa dla słodyczy typu Snickers czy Mars." Aż spojrzałam na skład z ciekawości i może rzeczywiście trochę zdrowsza alternatywa, ale chyba niezbyt zdrowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger