20:00

VIII AKCJA piekarnie w twoim mieście

Tak dzisiaj już jest wtorek ! Kolejny tydzień i kolejna piekarnia w mojej akcji. Tym razem jest to coś nowego , bo z tego co wiem otworzone chyba zostało w październiku. Jest to cukiernia ale i sklep z przeróżnymi produktami. Lokalizacja mieści się koło Olendra w Żaganiu więc tak jakby konkurencja. Ale dla mnie to nowość więc musiałam tam zajrzeć. Kupiłam słodką bułkę z budyniem w cenie 1,4zł oraz rurkę z kremem za 1,75zł.
Niestety nazwy sklepu nie pamiętam , na paragonie też nie widnieje taka informacja. Przy okazji na pewno się dowiem i dopiszę.
Co do jakości produktów to na pewno są świeże, bułeczka była pyszna. Krem z rurki niestety czuć margaryną, ale najgorsza nie była. Na pewno zajrzę tam nie jeden raz jeszcze, bo jestem bardzo zainteresowana tym sklepem i gdy dowiem się ciekawych informacji to wrócę z kolejnym wpisem.



2 komentarze:

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger