16:25

ZIOŁOWY ZAKĄTEK - podlaska przyprawa do mięs pieczonych i sosów - RECENZJA

Dzisiaj przyprawiłam kurczaka przyprawą do mięs pieczonych i sosów którą to dostałam od sklepu ZIOŁOWY ZAKĄTEK do przetestowania w ramach współpracy. Nie miałam właściwie pomysłu na kurczaka i myślałam, że ta przyprawa nadaje się tylko do mięsa wieprzowego. Natarłam kurczaka dzień wcześniej przyprawą - najbardziej jednak wewnątrz kurczaka. Powstał dzięki temu świetny sos do mięsa. Do tego pieczone ziemniaki. I obiad gotowy. Polecam spróbować. 
Skład przyprawy według producenta to : papryka zielona i czerwona, kminek, pieprz biały i czarny , czosnek, kolendra, gorczyca biała.
Składniki :
  • * kurczak około 1,5kg
  • * 3 łyżki oleju rzepakowego 
  • * 6 dużych ziemniaków
  • * łyżka masła bądź oliwy 
  • * majeranek , sól 
Przygotowanie :
Dzień wcześniej nacieramy dobrze kurczaka przyprawami z olejem rzepakowym. Pieczemy w woreczku na złoty kolor. Ziemniaki kroimy na większe frytki , wrzucamy do woreczka i dodajemy masło oraz sól. Całość pieczemy około 1,5 godziny. Z pieczenia powstaje pyszny sos do mięsa. Można zagęścić ale dla mnie sam w sobie był pyszny.

1 komentarz:

  1. Mama dostała ode mnie przyprawę do dań z jajek i bardzo sobie chwali - zapomniałam dodać !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger