17:49

Żary Jarmark Miodu i Wina 21-22 września

Przez dwa dni wokół żarskiego urzędu miejskiego trwał Jarmark Miodu i Wina który odbył się po raz siódmy. Na Jarmarku można było kupić dobre i zdrowe miody , miody pitne oraz wszelakie urządzenia dla pszczelarzy. Było też wino i piwo oraz kwas chlebowy z wileńszczyzny. Były stoiska z ziołami , wyroby z masarni Motyka oraz góralskie kapcie , oscypki i drewniane różności do kuchni. Dla dzieci były dmuchane zamki,wata cukrowa czy gofry z bitą śmietaną.
Nasze zakupy to dwa regionalne piwa oraz kwas chlebowy. Miody kupujemy ze sprawdzonego źródła i zapas mam zrobiony , a wyroby z masarni Motyka są dostępne na żarskim rynku.
 Tak wyglądała scena oraz stragany. Jeszcze pokażę Wam kwas chlebowy - dobry w smaku , troszkę gazowany - coś jak nasze Karmi.
Skusiłam się na prażoną cebulkę z firmy Ten Smak. Już dawno chciałam mieć ją w swoich zbiorach przypraw.

I dwa piwa z browaru na Jurze

 
Tak by wyglądał nasz dzień ja Jarmarku. Kolejny już za rok oczywiście.

2 komentarze:

  1. Byłem widziałem, ale..................gdzie te wina "zielonogórskie" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to nie rozglądałam się za winem :) a nie było ? :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger