17:12

Podsumowanie wymianki - POŻEGNANIE LATA

Nadszedł już czas żeby powoli żegnać się z upałami i piękną słoneczną pogodą. Dlatego też wzięłam udział w letniej wymiance u Agnieszki. Cała zabawa polegała na tym żeby przygotować dla swojej wymiankowej pary - u mnie była to Sandra - paczuszkę która będzie zawierała różne rzeczy kojarzące się z czasem letnim.
Podsumowanie będzie na zdjęciach . I tak ja dla Sandry wysłałam to co zobaczycie poniżej
Były to małe drobiazgi , sama brałam po raz pierwszy udział w takiej blogowej wymiance. Blog Sandry znajdziecie tutaj Aromatyczna kawa o poranku . Sandra posiada również drugiego bloga na którego też Was zapraszam Piękne Torty Dla Każdego!
Teraz to co dotarło do mnie od Sandry. Jestem bardzo zadowolona z notatnika ubranego w przyjemny plusz. Będę miała super notes na moje przepisy. A może zrobię z niego coś innego. Było mnóstwo innych miłych niespodzianek oraz śliczna mata pod ciepłe garnki w urocze grochy. Jestem bardzo zadowolona z pięknego kubeczka w babeczki. Bardzo dziękuje za wszystko. Tutaj zobaczycie wszystkie te opisane rzeczy

6 komentarzy:

  1. Jakie świetne rzeczy i super pomysł :) W kolejnej wymiance muszę wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie wklejam notkę wymiankową;) Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zaglądam do Ciebie ! i też dziękuję bardzo za paczuszkę !

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger