13:56

Parówki w cieście francuskim

Przepis na szybką przekąskę bądź ciepłą kolację. Najlepiej smakuje z ketchupem bądź sosem czosnkowym.
 
Składniki :
  • * 4 parówki z szynki
  • * opakowanie ciasta francuskiego
  • * tarty żółty ser
  • * ulubione przyprawy
  • * żółtko jajka 
  • * ketchup
Przygotowanie :
Ciasto francuskie kroimy na 4 części. Na każdy kawałek układamy parówkę, posypujemy serem i przyprawami. Rolujemy. Smarujemy żółtkiem i pieczemy na złoty kolor. Najlepiej smakują na ciepło.
 

6 komentarzy:

  1. Pysznie wygląda i pewnie tak samo smakuje...ja z ciasta francuskiego zrobiłam inną przekąskę.Posmarowałam je keczupem,ułożyłam ser w plastrach i wędlinę.Zwinęłam w rulon i pokroiłam na plastry.Potem zapiekłam je w piekarniku.Zrobiłam do tego sos czosnkowy.Pychota...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś jak bułeczki chyba wyszło ? ciekawy pomysł !

      Usuń
    2. Raczej szerokie krążki albo szerokie plastry ale ciasto francuskie można też wykorzystać do zrobienia ciasteczek wystarczy je pokroić na kwadraty a na środek każdego dać śliwkę,jabłko czy nawet dżem,potem zlepić rogi tworząc kopertę i upiec.Pomysłów można mieć wiele,trzeba je tylko spraktykować

      Usuń
    3. aktualnie mam dość ciasta francuskiego :) dzisiaj jeszcze będzie przepis na słodko :)

      Usuń
  2. co to za blog z przepisami, jak jednym ze składników jest kupione ciasto francuskie?!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger