18:14

Mrożona kawa bananowa


Kolejny dzień upałów w lubuskim. To dzisiaj przepis na zimną popołudniową kawę. Będzie delikatna jak mus za sprawą mrożonego banana oraz czekoladowa za sprawą kakao.
Oczywiście słodka. Dla mnie idealna. Serwujemy mocno zimną! Z dodatkowymi kostkami lodu.




Składniki :
* pół szklanki zimnego mleka
* 2 szklanki zimnej kawy rozpuszczalnej z dwoma łyżeczkami cukru trzcinowego 
* mrożony banan
* łyżeczka kakao



Przygotowanie :
Wszystkie składniki miksujemy, ja dodałam jeszcze 2 duże łyżki lodów waniliowych dla większej słodkości. Jak szaleć to szaleć. Obowiązkowo podawać z kostkami lodu.

10 komentarzy:

  1. Nigdy nie piłam takiej kawy,ale musi być pyszna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Także nie piłam dotychczas takiej kawki, ale domyślam się, że świetnie gasi pragnienie i osładza życie w letnie dni! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest słodka więc już nie trzeba ciacha do popołudniowej kawki :)

      Usuń
  3. Ciekawe połączenie składników - przepis do wypróbowania:)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. I daj znać jak smakowało :0 i jak zrobiłaś swoją wersję :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger