19:42

Roladki drobiowe ze szpinakiem

Robiłam już pierś z kurczaka na milion sposobów , ale zawsze wracam do wersji ze szpinakiem , choć wielką fanką szpinaku nie jestem. Mięso po upieczeniu jest delikatne i soczyste. Po prostu warte spróbowania. Tutaj w wersji na kolację z narzeczonym. Tak się złożyło , że wczoraj obchodziliśmy 4 rocznicę bycia razem.


Składniki :
  • * 4 pojedyncze filety z kurczaka
  • * szpinak świeży lub mrożony
  • * czosnek
  • * serek typu almette śmietankowy
  • * sól , pieprz , gałka muszkatołowa
  • * jajko
  • * bułka tarta
Przygotowanie :
Rozbić filety na cienkie kotlety. Oprószyć solą i pieprzem. Na patelnie wrzucić szpinak (ja używałam mrożonego więc nie potrzebowałam żadnej oliwy tak jak przy świeżym). Dodać czosnek przeciśnięty przez praskę , doprawić do smaku. Gdy przestygnie połączyć z serkiem. Rozsmarować na kotletach , zwinąć w roladki. Panierować w jajku i bułce tartej. Smażyć na złoty kolor.

12 komentarzy:

  1. a ja też takie robie pychotka

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych owocnych lat razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię i często robię podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko ja lubię szpinak :) Mniam roladki drobiowe robiłam już chyba ze wszystkim ale jeszcze nie ze szpinakiem. Dziękuję za inspirację :) !!!

    Pozdrawiam ciepło :)


    http://mojapasjasmaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger