13:20

Pieczona kiełbasa podana inaczej

Pieczona kiełbaska najlepiej smakuje z grilla bądź prosto z ogniska. Ja miałam właśnie ochotę na taką kiełbasę na kolację. Więc powstała kiełbasa podana na bułce z sałatą,pomidorem i rzodkiewką. Lubię jak coś chrupie w kanapce. Ciekawy pomysł na kanapki i połączenie czegoś ciepłego na kolację.

Składniki :
  • * kiełbasa śląska
  • * bułka fitness
  • * sałata
  • * pomidor
  • * rzodkiewka
  • * łyżeczka majonezu
Kiełbasę kroję na pół i wrzucam na suchą patelnię , żeby wytopił się cały tłuszcz. Bułkę smaruję majonezem,układam sałatę,pomidora oraz rzodkiewkę. Na to układam ciepłe połówki kiełbasy. Polewam odrobiną ketchupu.

4 komentarze:

  1. Kusisz taką mega dobrą kiełbachą osobę, która od marca jest na diecie i nie je majonezu i tego typu kiełbasek :(
    Ale bułeczki fitness lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się wzięłam za dietę,ale przecież wszystkiego nie będziemy sobie odmawiały ?
      Nie ma tutaj całego kilograma kiełbachy ani całego słoja majonezu :)

      Usuń
    2. 2 miesiące byłam na diecie 1000kcal. Teraz wyszłam z diety i jem ok. 1800kcal dziennie, ale na majonez, smażone mięso na oliwie z panierką, białe pieczywo, ciężkie sosy kanapkowe sobie nie pozwalam. Schudłam 10kg i wagę trzymam. :P Więc nie wracam jednak do starych nawyków żywieniowych. Wolę nie mieć efektu jojo. :)

      Usuń
    3. to gratuluję w takim razie :) ja aż tak kalorii nie liczę , ale patrzę na to co jem

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger