09:00

Z serii do poczytania : kampania Le Petit Marseillais - Rozświetlający Rytuał

Miałam przyjemność ponownie wziąć udział w kampanii Le Petit Marseillais. Tym razem pod hasłem rozświetlający rytuał. 
Jako ambasadorka otrzymałam przesyłkę, która zawierała mleczko nawilżające, olejek pod prysznic oraz dezodorant. Wszystkie te produkty pachną niesamowicie. Zostawiają na skórze przyjemny zapach i skóra jest delikatna i miękka. Cała seria kryje w sobie olejek z dojrzewających w promieniach prowansalskiego słońca moreli, drogocenny olejek z płatków róż, ekstrakt z białych kwiatów lilii oraz lśniącą masę perłową z muszli Morza Śródziemnego. 



Brzmi świetnie i też tak pachnie. To przyjemny relaks z tymi kosmetykami. Ja jestem zachwycona, bo uwielbiam takie zapachy, które długo utrzymują się na mojej skórze. 
Polecam! 
#ambasadorkalpm #świeżość #prowansja #słońce! #rozświetlającyrytuał
 

1 komentarz:

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger