09:00

Lemoniada z kiwi

Miałam kilka bardzo dojrzałych owoców kiwi i szukałam na nie przepisu. Żadnego ciasta nie chciałam piec, ale pomyślałam o napoju. Padło na coś orzeźwiającego ale i słodkiego, bo lemoniada musi być słodka. Do osłodzenia możemy użyć miodu ale i syropu cukrowego - u mnie z cukru trzcinowego. Zapraszam po przepis, bo lato tuż, tuż...


Składniki :
* 3 dojrzałe owoce kiwi
* 1 cytryna
* kostki lodu
* litr lekko gazowanej wody mineralnej
* pół szklanki cukru trzcinowego 
* pół szklanki wody
Przygotowanie :
Cukier zagotować z wodą, wystudzić. Kiwi zmiksować na gładką masę, dodać sok z cytryny oraz zimny syrop cukrowy. Do dzbanka wsypać kostki lodu, dodać kiwi. Całość uzupełnić wodą. Napój podawać z kostkami lodu, schłodzony. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger