11:00

Carpaccio z buraków

Ostatnio często królują u mnie buraczki. Pod każdą postacią. Chciałam spróbować podać je inaczej niż do tej pory. Dlatego kilka upiekłam i wystudziłam. Pokroiłam w bardzo cienkie plasterki. Dobrałam przyprawy pod swój smak i tak wyszła bardzo interesująca przystawka. Polecam!


Składniki :
* 2 pieczone lub ugotowane buraki
* kilka liści rukoli 
* garść płatków migdałowych 
* łyżka soku z cytryny 
* łyżka oliwy z oliwek 
* szczypta cukru trzcinowego 
* sól, pieprz 

Przygotowanie : 
Buraki zetrzeć na tarce, na bardzo cienkie plasterki. Ułożyć na talerzu. Dodać rukolę, oraz uprażone płatki migdałowe. Sok z cytryny, oliwę, cukier, sól i pieprz wymieszać aż do powstania gładkiej emulsji. Skropić nią buraczki. Podawać od razu.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger