09:00

Green curry z kurczakiem

Przepis podpatrzony u Laury. Chciałam jakoś inaczej przygotować pierś z kurczaka, miałam puszkę mleczka kokosowego i warzywa w domu więc padło na green curry. Nam smakowało, a Wam polecam spróbować.
Składniki :
* 2 ugotowane torebki ryżu 
* podwójna pierś z kurczaka 
* 2 papryki - u mnie czerwone 
* 300g zielonej fasolki szparagowej 
* 2 cebule czerwone 
* puszka mleczka kokosowego 
* 2 łyżki oleju 
* 2 łyżeczki pasty green curry

Przygotowanie :
Pierś z kurczaka pokroić w kostkę i usmażyć na łyżce oleju. Dodać pastę curry i wymieszać. Wlać mleczko kokosowe i poddusić żeby mleczko trochę odparowało. W garnku rozgrzać łyżkę oleju, wrzucić pokrojoną cebulę i przesmażyć. Dodać papryki. Poddusić. Dodać fasolkę i wymieszać. Do warzyw dodać kurczaka i całość wymieszać i zagotować. Podawać z ryżem.


3 komentarze:

  1. Super przepis- dzięki. Akurat dzisiaj nie miałam pomysłu na obiad:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam ostatnio ale w wersji czerwonej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, uwielbiam zielone curry! ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger