17:00

Pavlova z kremem limonkowym i truskawkami

Najlepszy deser który ostatnio jadłam. Przepyszna i krucha beza z limonkowym kremem i góra w truskawkach. Nie chcę się przechwalać, ale to najlepsza beza na świecie! Polecam!

Składniki :
* 6 białek 
* 300g cukru
* łyżka soku z cytryny 
* łyżka mąki ziemniaczanej 
* 200g mascarpone 
* 300ml śmietany kremówki
* łyżka cukru pudru 
* sok i skórka z limonki
* truskawki i limonka do dekoracji

Przygotowanie :
Białka ubić na gęstą masę razem z cukrem. Dodać sok z cytryny i mąkę. Wymieszać szpatułką. Wyłożyć masę na papier do pieczenia, uformować okrąg i podnieść boki ku górze. Bezę piec a właściwie suszyć około godzinę w 150 stopniach. Wystudzić. Śmietankę i mascarpone ubić z cukrem, sokiem z limonki i otartą skórką. Wyłożyć na bezę. Całość udekorować ćwiartkami truskawek oraz limonki. Posypać startą skórką limonki. Podawać od razu po przygotowaniu. Chociaż według mnie jest lepsza gdy się nasączy kremem.

5 komentarzy:

  1. zagladam to czesto i chodz nie komentuje to Twoje przepisy mnie uwiodły sa proste i smaczne bez tej nadetej otoczki jakie czasem sa na blogach kulinarnych. Pavlowa kiedys robiłam ale u mnei niestety nikt nie lubi tylko ja .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się i zapraszam częściej :)
      u mnie zawsze jest tylko mała beza bo też za nią nikt nie przepada :)
      chociaż ja robię lekko kwaskowaty krem, to ona i tak jest mega słodka
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. ja akurat za bezą nie przepadam, ale wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger