14:00

Meksykańska sałatka według Marty

Przepis na tą sałatkę podsunęła mi koleżanka Ania z pracy. Przeszukałam więc internety żeby znaleźć przepis i stwierdziłam że troszkę muszę go zmodyfikować. Dlatego nie dodałam chipsów a wzbogaciłam sałatkę o warzywa i obowiązkowo sos czosnkowy. Polecam!

Składniki :
*główka sałaty lodowej 
* 3-4 pomidory rzymskie 
* ogórek zielony
* czerwona papryka 

* 500g mielonego mięsa
* łyżka oliwy
* 300g pieczarek
* łyżka masła 
* 3 czerwone cebule
* mały koncentrat pomidorow
* sól, pieprz do smaku
* 200g sera żółtego 
* puszka kukurydzy 
* puszka czerwonej fasoli
* sos czosnkowy   
Przygotowanie :
Mięso przesmażyć z przyprawami i cebulą pokrojoną w kostkę na łyżce oliwy. Dodać koncentrat i wystudzić mięso. Pieczarki pokroić w plasterki, przesmażyć na maśle i wystudzić. W misce układać warstwami sałatę lodową,ogórek, pomidory, paprykę, mięso, pieczarki, kukurydzę i fasolę oraz starty ser. Całość polać sosem czosnkowym i schłodzić.

 
 

3 komentarze:

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger