09:00

Błyskawiczny piątek - Ciasto marchewkowe z ananasem

Kolejny błyskawiczny przepis i będzie to najlepszy przepis na ciasto marchewkowe jakie jadłam. No po prostu musicie zrobić!

Składniki:
* 4 jajka
* szklanka cukru trzcinowego 
* łyżeczka sody 
* łyżeczka proszku do pieczenia 
* łyżeczka cynamonu 
* 2 szklanki mąki pszennej 
* 2 szklanki startej marchewki 
* kostka masła
* pół puszki ananasa 

Przygotowanie : 
Masło rozpuścić i wystudzić. Jajka ubić z cukrem, dodać sodę i proszek do pieczenia oraz cynamon. Ciasto wymieszać z mąką, marchewką i masłem. Dodać pokrojony ananas. Blaszkę keksówkę wyłożyć papierem. Przelać ciasto. Piec około 30 minut do tzw. suchego patyczka.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ciasta marchwiowe! z anansem jeszcze nie piekłam, muszę wypróbować, skoro tak chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To się zgrałyśmy:) Ja też zrobiłam marchewkowe, ale z ananasem jeszcze nie jadłam i muszę to koniecznie nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Porywam kawałeczek do herbatki:)
    miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam słabość do ciasta marchewkowego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger