10:00

Ketchup z cukinii

W końcu i ja musiałam go zrobić, a że w tym roku cukinii mam mnóstwo w ogrodzie to jeszcze kilka przepisów z nią się pojawi.

Składniki :
* 1,2kg cukinii obranej i bez pestek pokrojonej w kostkę 
* 0,3kg jabłek - papierówki dałam - pokrojone w kostkę
* 0,5kg cebuli - pokrojoną w kostkę
* garść soli 
Warzywa zasypać solą na noc, odsączyć i przełożyć do garnka. Gotować około godziny aż będzie wszystko miękkie. 
* 2 szklanki cukru 
* 3/4 szklanki octu
Gotować aż cukier się rozpuści - około 20 minut.
* 400g koncentratu pomidorowego
* łyżeczka czarnego mielonego pieprzu 
* 2 łyżeczki słodkiej papryki
Gotować 20 minut. Wszystko zmiksować i gorące przekładać do słoiczków.

4 komentarze:

  1. Świetny wpis!
    Zapraszam również do mnie, a tam wszystko o jagodach Acai, na pewno nie mieliście pojęcia o niektórych właściwościach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ketchupu z cukinii nie jadłam. Jest pewnie pyszny!
    pozdrawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to teraz pora na mnie bym go wreszcie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger