09:00

Błyskawiczny piątek - Czekoladowe ciasto z cukinią

Sezon na cukinię się powoli kończy. Postanowiłam przygotować jeszcze z niej ciasto i wyszło najlepsze. Mokre w środku i idealnie czekoladowe. Przygotujcie je jeszcze tej jesieni. Szczególnie, że robi się je błyskawicznie

Składniki :
* 500g startej na tarce cukinii 
* pół szklanki zaparzonej kawy rozpuszczalnej 
* 2,5 szklanki mąki pszennej 
* 0,5 szklanki kakao
* łyżeczka proszku do pieczenia
* łyżeczka sody

* szczypta soli
* łyżeczka cynamonu 
* szklanka cukru trzcinowego 
* pół szklanki oleju
* 2 jajka
* tabliczka mlecznej czekolady 
Przygotowanie :
Cukinię wymieszać z kawą, dodać jajka i olej. Mąkę wymieszać z pozostałymi suchymi składnikami. Dodać cukinię i posiekaną czekoladę. Wymieszać ciasto, przelać do formy i piec 50 minut w 180 stopniach.
 

10 komentarzy:

  1. uwielbiam ciasta cukiniowe, ale z kawa jeszcze nie robiłam. muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladowe ciasta najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy bym nie pomyślała, że z cukini można zrobić pyszne ciasto czekoladowe! Tym bardziej ciesze się, że trafiłam na Twój blog bowiem obecnie mam blisko 6 kg cukinii i wykorzystam część na tak pysznie prezentujące się ciasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne ! wygląda na wilgotne. Mam w kuchni ogromną cukinię chyba zrobię takie.

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę znowu zrobić ciacho z cukinii, ono jest świetne i taaakie wilgotne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś takie upiekłam i było super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że nie jadłem jeszcze nigdy ciasta z cukinią, ale Twoje wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadałam nigdy ciasta z cukinii, muszę wypróbować, bo wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger