11:00

Smoothie z jogurtem i owocami

Kolejne pyszne smoothie. Idealnie zmiksowane i zimne. To jeden z moich ulubionych koktajli. Nadaje się na śniadanie, ale sprawdzi się o każdej porze dnia. Musicie koniecznie sobie zmiksować takie smoothie.

Składniki :
*szklanka owoców leśnych - u mnie truskawki, maliny i jagody
* szklanka jogurtu naturalnego
* pół szklanki soku pomarańczowego
* banan - u mnie mrożony

Przygotowanie :
Banalnie proste - wszystko wrzucamy do blendera. Miksujemy do połączenia się składników i od razu podajemy.
 

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie to idealny napój na letnie dni:)
    uściski wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności ! Aż mi w brzuchu burczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie teraz często są różne smoothie i koktajle :) pyszna wersja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger