23:00

Sosy FOLWARK - Kurczak pod serowo-gyrosową chmurką


Ponad miesiąc testowałam gotowe sosy, które otrzymałam od firmy Folwark. Nie jestem szczególną fanką gotowców - chociaż nie ukrywam, że od czasu do czasu i one goszczą w mojej kuchni. Nie widzę w tym nic strasznego, spróbowałam i żyję. Oczywiście nie wszystkie mi smakowały, a ten który podbił nasze kubki smakowe będzie się pojawiał w kilku przepisach. Dzisiaj przepis na kurczaka.

Składniki :
* 2 filety z kurczaka
* ulubione przyprawy do kurczaka
* łyżka oliwy z oliwek 
* 4 łyżki sosu kebab-gyros Folwark
* 20 dag sera z niebieską pleśnią
* 2 łyżki słodkiej śmietanki

Przygotowanie :
Piersi z kurczaka przyprawić, obsmażyć z obu stron na złoto. Ściągnąć z patelni mięso, dodać sos, ser ( kilka plasterków zostawić o dekoracji dania ) i śmietankę, całość zagotować. Tak przygotowanym sosem polać kurczaka, dodać kilka cienkich plasterków sera na górę dania. Można podawać z ryżem, makaronem oraz posypać całe danie koperkiem.



3 komentarze:

  1. Tez nie lubię gotowców, ale jak ty polecasz to ja Ci wierzę, ze dobry:)
    ściskam kochana i pięknego tygodnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś te sosiki są całkiem całkiem :-) mi przypadło do gustu kilka, ale jak wiadomo każdy lubi coś innego :-) a kurczaczek pyszny :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger