10:00

Recenzja obieraczek do warzyw - ostry-sklep.pl

Otrzymałam wie obieraczki do warzyw Victorinox ze sklepu ostry-sklep.pl już dobrych kilka miesięcy temu. Wykorzystywałam je przy każdej okazji, a było ich wiele, bo sezon na przetwory trwa. 
Jedna z obieraczek okazała się dla mnie bardziej funkcjonalna, lepiej układała się w dłoni. Była po prostu wygodniejsza w użytkowaniu, chociaż bardzo polecam obie, bo firma Victorinox jest przecież znana na całym świecie z najlepszych noży czy scyzoryków. 
Nawet mój S posiada ich kilka i od lat jest bardzo zadowolony.

Obieraczki idealnie sprawdziły się przy ogórkach, marchewce czy ziemniakach, także przygotowywanie obiadów było miłą czynnością. 
Doskonale nadają się do obierania jabłek czy gruszek. Są bardzo ostre i wytrzymałe. Myślę, że posłużą mi na dobrych kilka lat.


2 komentarze:

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger