13:00

Sernik z wiśniami

Bo kto nie lubi sernika? Inspiracja od Kasi a moje wykonanie lekko zmodyfikowane. To mój najlepszy sernik na zimno. Idealnie kremowy, kwaskowaty - pyszny!

Składniki :
Spód :
* 200g herbatników
* 50g masła
Masa :
* 300g twarożku do sernika bądź mielonego twarogu półtłustego 
* 250g serka mascarpone
* galaretka wiśniowa
* łyżka cukru pudru
Galaretka :
* 350g wiśni
* 2 galaretki wiśniowe
Przygotowanie :
Ciastka pokruszyć, masło rozpuścić. Wymieszać. Przesypać do tortownicy, docisnąć i odstawić do lodówki na 20 minut. Galaretkę rozpuścić w szklance wrzątku - wystudzić. Wymieszać z twarogiem i mascarpone na gładką masę. Wylać na spód. Ułożyć wiśnie. Galaretkę rozpuścić w 1,5 szklanki wrzątku. Przestudzić i lekko tężejącą wylać na wiśnie. Odstawić na 3 godziny do lodówki. 
 

20 komentarzy:

  1. Czekałam na ten przepis, bo ten sernik wygląda bosko :) ! Szczęśliwego Martuś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinka to jeden z lepszych jakie jadłam :) jednak mascarpone do sernika być musi :)

      Usuń
  2. Bardzo interesujący i ciekawy przepis :)
    Smakowicie wygląda te ciasto ^^
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym roku zamieniłam truskawki na wiśnie w swoim bo nie zamroziłam i muszę przyznać, że wierzch wiśniowy na świętach robił furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaźna ta warstwa wiśnie - super!
    Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ciacho :-) częstuje się :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiśnie - uwielbiam:) Wspaniałych sukcesów w NR!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, coś dla mnie, lubię serniki z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepisany, będzie zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger