10:00

Sałatka jarzynowa z żółtym serem

Sałatka jest dobra zawsze. Szczególnie przy jakiś uroczystościach czy imprezie sprawdzi się idealnie. U mnie dzisiaj taka z marynowanymi pieczarkami, które otrzymałam od firmy Orzech. Dodałam też ser żółty a całość podałam z pieczonym mięsem. Coś pysznego!

Składniki :
* pół słoika pieczarek marynowanych Orzech
* szczypiorek
* 2 jajka
* 4 ziemniaki 
* 2 marchewki
* 2 kiszone ogórki 
* 200g sera żółtego np goudy
* mały słoiczek majonezu
* mała śmietana 18%
* sól, pieprz świeżo mielony

Przygotowanie :
Jajka, ziemniaki oraz marchewkę ugotować. Wystudzić, zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Ogórki pokroić w drobną kostkę, ser zetrzeć na tarce. Szczypiorek posiekać. Śmietanę połączyć z majonezem, przyprawić. Tortownicę wyłożyć folią spożywczą. Ułożyć pieczarki, posypać koperkiem. Ułożyć marchewkę, trochę sosu z majonezem. Kolejna warstwa ziemniaki oraz ogórki. Troszkę sosu z majonezem. Na górę jajko oraz ser żółty. Całość posmarować majonezem. Odstawić do lodówki. Wyłożyć tak by pieczarki były u góry.
Sałatka idealnie pasuje do mięs pieczonych.


7 komentarzy:

  1. Wygląda apetycznie, dodatek żółtego sera mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie wygląda ta sałatka, super ozdoba stołu i na pewno pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna sałatka, chętnie bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne danie :-) taki torcik :-) pozdrawiam Martuś i życzę szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger