16:00

Czwartki z Yankee Candle BAHAMA BREEZE

To jesień rozhulała się u mnie na dobre. A jak jesień to i wieczory coraz dłuższe. Nie może u mnie zabraknąć wosków Yankee Candle. Dlatego wraca seria z nimi w tle. A dzisiaj zapach, który spodobał mi się od razu czyli Bahama Breeze. 
Wosk znajdziecie tutaj.

To istny raj na ziemi, lato pod palmami i drinki. Czy nie jest wart polecenia?
Mieszanka ananasa, grejpfruta i mango. Tropikalne owoce i ciepło od wosku od razu na myśl przywodzą wakacje na plaży. Do tego piękny, lazurowy kolor wosku czyli czyste morze. Myślę, że każdej z nas przyda się taka chwila relaksu z pięknym zapachem.
W sklepie goodies.pl znajdziecie woski Yankee Candle.
http://www.goodies.pl/100-yankee-candle

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ja latem odeszłam od wosków, jednak zdecydowanie nadają się na jesień i zimę :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger