14:00

Sałatka makaronowa z brokułem i kurczakiem

Sałatki są dobre zawsze, wystarczy kilka składników, lekki sos i możemy zajadać. Idealnie sprawdzają się na imprezach domowych czy nawet w pojemnik i do zabrania ze sobą do pracy, szkoły. Moja dzisiejsza propozycja to coś z mięskiem i warzywami, a całość z dobrym makaronem - więc syta będzie na pewno. Spróbujcie koniecznie! Smacznego! 

Składniki :
* pół brokuła
* szklanka ugotowanego makaronu kokardki 
* pierś z kurczaka
* ulubione przyprawy
* łyżka oliwy z oliwek
* pół czerwonej papryki
* pół żółtej papryki
* 4 łyżki jogurtu naturalnego greckiego
* sól, pieprz do smaku

Przygotowanie :
Brokuł ugotować al dente, wystudzić i pokroić. Papryki pokroić w kostkę. Mięso pokroić w małą kosteczkę, przyprawić i usmażyć. Wystudzić, dodać do reszty składników sałatki. Wymieszać z jogurtem, doprawić.

12 komentarzy:

  1. Musi być pyszna, ja chętnie zjadłabym ją na ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczak i brokuł, to nie mogło się nie udać, to połączenie idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. smakowita sałatka, z brokułem na pewno smakuje wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sałatka bardzo kusząca, ale mam pytanie ..może głupie, ale skoro to sałatka makaronowa to dlaczego w składnikach nie ma...makaronu ...?! Jaki najlepiej się sprawdza, w jakiej ilości na te proporcje. Podpowiedzcie proszę bo chciałabym zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem jak to się stało, że nie dopisałam makaronu do listy :) u mnie kokardki

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger