22:00

Najlepszy śledzik według mojej mamy

Nie ma jak świeża ryba prosto z kutra :) Nie mogłabym się nią zachwycać gdyby nie mama mieszkająca w Gdyni, bo nie ma co się oszukiwać, że te mrożone z marketu są pyszne. Ten śledzik jest idealny do ziemniaków w mundurkach bądź jako sałatka do czegoś mocniejszego :) Jestem pewna, że znacie tą wersję, ale nie ukrywam, że moja mama robi najlepsze śledzie!

Składniki :
* 5-6 płatów śledziowych
* cebula
* 2-3 ogórki kiszone
* jabłko
* łyżka octu
* łyżka oleju
* 200g jogurtu greckiego

Przygotowanie :
Śledzie pokroić w 3 centymetrowe kawałki. Jabłko, ogórki i cebulę posiekać w kostkę. Dodać olej i ocet, wymieszać. Odstawić na 20 minut, połączyć z jogurtem naturalnym.

10 komentarzy:

  1. Proste i smaczne! Ostatnio to Ja na śledziki właśnie mam ochotę :) Zrobie w piątek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm u mnie jada się tak samo śledzika <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja do śledzi przekonałam się niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w domu króluje podobny... też przepis mojej mamy: śledź, ogóry kiszone pół na pół z cebulą i śmietana pół na pół z majonezem. Wszyscy goście się nimi zachwycają, ale muszę spróbować też Twojej wersji z jabłkiem, bo zapowiada się bosko:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger