10:00

Makaron z sosem warzywno - śmietanowym

Makaron być musi- najlepiej z dużą ilością sosu! Ten jest szybki i pyszny!

Składniki :
* ulubiony makaron - u mnie kokardki
* 2 kolorowe papryki
* 5-6 pieczarek
* mała cebulka dymka
* 2 łyżki oliwy z oliwek
* mała śmietanka 18%
* sól, pieprz oraz natka pietruszki  

Przygotowanie :
Makaron ugotować al dente. Na rozgrzanej oliwie zeszklić dymkę, dodać pieczarki i poddusić. Pokrojoną w paseczki paprykę dodać do sosu, podsmażyć. Zagęścić śmietaną. Przyprawić, wymieszać z makaronem, posypać natką pietruszki. 

13 komentarzy:

  1. połączenie papryki i pieczarek jest pyszne :) robiłam ostatnio coś podobnego na obiad :) polecam też jajecznicę z tym połączeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie że makaron musi być - u nas też. Takie obiady szybkie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to obiad idealny:) Uwielbiam makarony w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  4. makaron koniecznie kilka razy w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dziś był makaron, uwielbiam...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo smakowicie ;) Uwielbiam makaron w połączeniu z pieczarkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś właśnie robiłam na obiad :-) Jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś właśnie miałam na obiad :-) Jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger