20:00

Leczo z kiełbasą : Wrześniowe Wyzwanie Babeczek

Do Wrześniowego Wyzwania Blogerek podchodzę drugi raz. Miało być jesienne leczo, ale takie prawdziwe, węgierskie z samych warzyw powstało już wcześniej i miałam nie lada problem co zmienić by to wyzwaniowe było inne, lepsze i przede wszystkim zaskoczyło wszystkich. Zrobiłam wersję z pyszną, wiejską kiełbasą oraz tajemniczym składnikiem, który podkręcił smak. Ale o tym dowiecie się za chwilę.
Oczywiście w Wyzwaniu brały udział najlepsze babeczki jakie znam czyli : Justyna, Gosia, Magda, Iwonka i Monika. Dziękuję Wam! 

Składniki :
* 2 cebule czerwone
* 2 średnie papryki - może być w różnych kolorach 
* 4 pomidory malinowe 
* 350g dobrej, wiejskiej kiełbasy
* łyżka oliwy z oliwek
* łyżeczka ostrej mielonej papryki
* łyżeczka cynamonu
* łyżeczka cukru trzcinowego
* sól, pieprz do smaku


Przygotowanie :
Rozgrzać oliwę. Wsypać przyprawy i cukier. Skarmelizować, dodać pokrojoną cebulę oraz pozostałe warzywa. Podsmażyć. Na drugie patelni, podpiec plasterki kiełbasy. Połączyć, podawać gorące.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam leczo pod każdą postacią :) typowe smaki końca lata/początku jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i mój M też uwielbiamy leczo:) Do tego stopnia, że nigdy nie udaje mi się zrobić zdjęć bo się zawsze na nie rzucamy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię leczo nie leczo, bo zamiast kiełbasy (nie lubię :)) dodaję kurczaka, ale nigdy nie dodawałam do niego cynamonu, muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi cudownie i wygląda pycha ! Ten cynamon w tym przepisie to magia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I to jest to! Aż mi ślinka kapie na sam widok :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger