18:00

Kwiaty cukinii nadziewane mozzarellą

Byłam pewna że kwiaty cukinii zjem już ostatni raz a tutaj taka niespodzianka i wczoraj w ogródku znalazłam jeszcze kilka dorodnych sztuk. Będą na kolację jak znalazł. Dzisiaj proponuję te z mozzarellą w środku. Wszystkie wersje smakują mi bardzo. Tutaj znajdziecie w cieście naleśnikowym, a tutaj z kurczakiem.


Składniki :
* kilka kwiatów cukinii 
* kulka mozzarelli 
* sól, pieprz
* jajko, mąka i bułka tarta do panierowania 


Przygotowanie :
Mozzarellę pokroić w drobną kostkę. Kwiaty cukinii opłukać delikatnie, osuszyć. Nadziać serem. Przyprawić solą i świeżo mielonym pieprzem. Panierować w jajku, i wymieszanej bułce tartej z mąką. Smażyć na złoty kolor, aż ser się rozpuści.

11 komentarzy:

  1. O kwiatach cukinii na razie niestety tylko słyszałam, a bardzo chętnie bym spróbowała. Świetnie wyglądają tak podane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jeszcze nie jadłam kwiatów cukinii, intrygują mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze masz, że masz swoje kwiaty:-) Ja nigdzie nie widziałam ich w sprzedaży w naszych okolicach;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam swoje kwiaty cukinii, nie raz myślałam, żeby je jakoś przygotować, ale nigdy nie wiedziałam jak się do tego zabrać. Przepis godny polecenia :)

    zapraszam do mnie: www.filizanka-smakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a Ty wiesz, że kwiatów cukinii to ja jeszcze nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak mnie tu dawno nie było... Na widok tych zdjęć od razu zgłodniałam... same pyszności :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger