10:00

Caprese - kanapka na ciepło

Jest ktoś kto nie lubi sałatki Caprese? Chyba nie! Ponieważ pomidory są teraz najsmaczniejsze, dużo ich zjadamy, przetwarzamy. To u mnie zobaczycie dzisiaj propozycje na pyszną kanapkę. Oczywiście na ciepło, z racji deszczowej pogody. Do tego herbatka z cytrynką i tak możemy zaczynać dzień!


Składniki :
* 4 kromki ulubionego chleba
* pół kulki mozzarelli 
* 2 pomidory
* listki bazylii
* sól, pieprz
* oliwa z oliwek


Przygotowanie :
Mozzarellę i pomidory pokroić w plastry. Chleb skropić oliwą z oliwek, ułożyć plasterki pomidora, sera oraz listki bazylii. Przyprawić. Opiekać na suchej patelni grillowej bądź w opiekaczu. Podawać na ciepło.

10 komentarzy:

  1. No i to jest to, dziękuję za podpowiedź co do jutrzejszego śniadania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, pomidory, bazylia i mozzarella to bezbłędne połączenie :D Nie ukrywam, narobiłaś mi ochoty na taką cieplutką kanapkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio robiłam coś podobnego ale jeszcze ze szpinakiem :) pyszne musiało być :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę, muszę, muszę się dowiedzieć gdzie zakupiłaś ten obrus. Urzekł mnie niesamowicie. Oczywiście na taką kanapeczkę też miałabym chrapkę :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na blog. www.megly.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam, aż mi ślinka leci... a ja siedzę w pracy i jem smutną bułkę ze zwykłym twarożkiem :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger