08:00

Ryba z warzywami na parze

Dzisiaj propozycja na lekki i pyszny obiad z rybą w roli głównej. Ja swoje warzywa i rybę przygotowałam na parze, ale można też zrobić pieczone. Ważne by danie było lekkie i dobrze doprawione cytryną oraz ziołami. 




Składniki :
* 2 kawałki dowolnej ryby - u mnie mintaj
* 2 małe ziemniaki 
* sól , pieprz
* sok z cytryny
* bazylia , inne ulubione zioła 
* dowolny mix warzyw




Przygotowanie :
Rybę pokroić na mniejsze kawałki , przyprawić do smaku, Ziemniaki obrać, pokroić w talarki. W garnku do gotowania na parze, bądź na specjalnej kratce ułożyć ziemniaki, warzywa i parować około 20 -30 minut.  Dodać rybę i parować kolejne 10 minut. Całość skropić sokiem z cytryny i posypać ziołami. 

9 komentarzy:

  1. Parowanie w modzie! :) Zjadłabym taką rybkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio coraz częściej mam chęć na takie lekkie i zdrowe dania, ewidentnie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiad idealny dla mnie, bo uwielbiam ryby:) zdrowo i kolorowo. Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ryby pod każdą postacią! Ostatnio jestem fanką pieczonego pstrąga, danie proste a pyszne i zdrowe:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger