16:57

Kolorowe cukry do ciasteczek i drinków

Pierwszy raz bawię się z barwnikami spożywczymi. Zrobiłam sobie po trochę kolorowych cukrów z myślą o drinkach właśnie. Do ozdoby szklanek nadają się idealnie. Jednak i do posypania np ciasteczek się sprawdzą. Barwnika spożywczego dajemy bardzo mało, więc dzieciom na pewno nie zaszkodzą. Jeśli macie ochotę to zróbcie sobie swój kolorowy cukier.


Składniki :
* 3 łyżeczki drobnego białego cukru 
* dosłownie odrobina barwnika spożywczego na wykałaczce 
* kropla wody jeśli barwniki spożywcze są w proszku


Przygotowanie :
Cukier wsypać do strunowej torebki. Dodać barwnik spożywczy i potrząsając rozprowadzić cały barwnik w cukrze. Jeśli korzystamy z barwników spożywczych w proszku to dodajemy kropelkę wody by kolor był bardziej intensywny. 

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. będę z nich korzystać a przepisy pojawią się na blogu :)

      Usuń
  2. Genialne! Po prostu świetna sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do drineczków :) przydadzą się w karnawale jeszcze :)

      Usuń
  3. i właśnie to uwielbiam w gotowaniu i blogowaniu, że tych pomysłów aby zaskoczyć czytelnika nigdy dość :)))) ja niebawem mam zamiar przygotować kolorowe kostki do lodu z soków itp :d też wyglądają super:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam zamiar poszaleć z tymi cukrami przy drinkach :)

      Usuń
  4. świetne dodatki, ciekawe co z nich fajnego wyczarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy takich nie widziałam. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widziałam 4 cukry w cenie chyba 23zł , a ja drobny cukier kupiłam za 2,50kg na promocji a barwniki w proszku po maks 2zł :) więc bardzo ekonomiczne rozwiązanie by zrobić sobie w domu samemu :)

      Usuń
  6. Fajne kolorki :) Czekam na te drinki Kochana :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja robiłam również wiórki kokosowe kolorowe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiórków nie potrzebuję , ale może ktoś skorzysta :)

      Usuń
    2. Ale ja wcale nie każę abyś Ty robiła wiórki..

      Usuń
    3. ciężko coś komuś kazać :) wiórki robiłaś z samym barwnikiem czy też z wodą ?

      Usuń
  8. Tyle razy bawiłam się barwnikami spożywczymi, a na coś takiego nie wpadłam :D Super pomysł! :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger