23:11

Tydzień w moim telefonie IX

Podsumowanie mijającego tygodnia zaczynam od dzisiejszej akcji wspólnego pieczenia szarlotek przez super dziewczynki ! Cieszę się , że wszystko dobrze poszło i mimo stresu Durszlak.pl nas ładnie podsumował! Mamy swoje 12 wpisów - jeden po drugim.


Planujemy już grudniowe Wyzwanie Blogerek - więc już teraz zapraszam Was ponownie do zabawy!
A teraz przechodzimy do podsumowania w zdjęciach
belgijska czekolada - idealna na jesień - pyszna !


pyszne limonki w syropie z alkoholem :)


dla mnie nowość z Lidla - pyszne ciasteczko do kawy


parę drobiazgów każdej kobiety - nowe C-thru
drinki z colą
 
niedzielne śniadanko
 
moja nowa blaszka na muffinki - wiem już że będę potrzebowała drugiej takiej samej - całe 8zł w Biedronce
 
szara i deszczowa jesień
I to by było na tyle ! Zapraszam jutro na FB - mam dla Was konkurs !

12 komentarzy:

  1. Witam posiadasz super bloga, po prostu zaczytuje się gdy widzę notki jakie piszesz! Talent humanistyczny. Aż mi zależy na wspólnej obserwacji bloga i abyś polubiła mnie na fanpage? Co Ty na to? Zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym.
    www.senioritasunshine.blogspot.com
    Wybacz za spam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za tak miłe słowa :) oczywiście się odwdzięczam :)

      Usuń
  2. A ja mogę też się dołączyć ?

    OdpowiedzUsuń
  3. nic na siłę..dobra..nie zawracaj sobie głowy moim pytaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę filiżanki z Home&You :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger