16:13

Spaghetti z pietruszkowym pesto Ani Starmach

Nie wiem nawet kiedy napisałam te 200 postów na blogu.
To takie moje małe święto.
Jestem bardzo dumna z siebie, że to trwa i trwa - że się nie poddałam i nie przestałam pisać po paru zdaniach.
Dziękuję Wam za to że jesteście i czytacie te moje słowa.
spaghetti z pietruszkowym pesto
 
 
Składniki :
  • * natka pietruszki 
  • * ząbek czosnku 
  • * 3 łyżki pestek słonecznika
  • * 3 łyżki tartego parmezanu 
  • * sok z cytryny - ja dałam z połowy cytryny 
  • * sól , pieprz
  • * 100ml oliwy z oliwek 
  • * 300g makaronu spaghetti 
 
 
Przygotowanie :
Pestki słonecznika podprażyć na patelni. Zblendować razem z pietruszką , ząbkiem czosnku , parmezanem , sokiem z cytryny , solą i pieprzem oraz oliwą. Ugotować makaron al dente. Wymieszać z sosem pesto. 

6 komentarzy:

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger