13:32

Kukurydziane chrupki Tygryski

Dostałam cały karton kukurydzianych chrupek do przetestowania. Nie jestem wielką fanką owych smakołyków , ale chętnie sprawdzę czy są godne polecenia. 
 
 
W kartonie dostałam 10 paczek różnych chrupek. 
* 3 paczki kukurydzianych pałeczek
* 2 paczki chrupek kukurydzianych 
* 2 paczki chrupek kukurydzianych plecionych
oraz po paczce chrupek smakowych : truskawkowych , czekoladowych i toffi
 
 
Chrupki kukurydziane są godne polecenia. Spróbowałam kukurydzianych pałeczek i myślę , że takie chrupki spokojnie można dać dziecku. Są długie więc nawet maluchy poradzą sobie z trzymaniem. Na opakowaniach widnieje napis produkt bezglutenowy. Sprawdzając skład znajdujemy : 100 % kaszy kukurydzianej. Wartość kaloryczna waha się do 373 kcal na 100g a 60g ma paczka. 
Kolejne to zwykłe chrupki kukurydziane które pamiętam z czasów dzieciństwa. One także są z kaszy kukurydzianej. Paczka ma 100g i około 382kcal w takiej paczce.
Plecione chrupki kukurydziane na opakowaniu posiadają znak PERŁA ROKU FMCG 2013. Opakowanie to 70g oraz 385 kcal w 100g.
Te owocowe to truskawkowe które w składzie mają : 64% kaszy kukurydzianej , 36% kremu o smaku truskawkowym. I ten produkt zawiera już niestety gluten. Wartość kaloryczna takich truskawkowych chrupek kukurydzianych to 529kcal w 100g a opakowanie jest 70g.
Niestety dla mnie ten smak jest bardzo sztuczny. Wiem, że dzieciaki uwielbiają takie smakowe chrupki , ale lepiej uważać na to co dajemy dziecku. Nie trafiły w moje kubki smakowe.
Kolejny smak to czekoladowy. Tutaj mamy 60% kaszy kukurydzianej oraz 40 % kremu o smaku czekoladowym. Produkt także zawiera gluten. Wartość kaloryczna to około 588kcal na 100g a opakowanie to 70g. Na opakowaniu znajdziemy znaczek ze wskaźnikiem na dzienne zapotrzebowanie kcal dla osoby dorosłej. Tak samo w przypadku chrupek o smaku toffi które mają 68% kaszy kukurydzianej oraz 32% kremu o smaku toffi. Jest to także produkt zawierający gluten. 562kcal na 100g a opakowanie ma 70g.
Producentem jest firma TBM SNACKS znajdująca się w miejscowości Kunów. 
link do strony producenta
link do strony chrupek Tygryski
link do FB strony chrupek Tygryski

16 komentarzy:

  1. to chyba cos takiego jak flipsy, więc mi by na pewno posmakowaly :) udanego testowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo uwielbiam kukurydziane chrupki,wżeram je albo same albo z nutellą czy dżeme,udanego testowania,pozdrawiam (nogawkuchni.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. milusia1964
    Najlepiej by było gdyby te chrupki przetestował,,Rysiaczek"--pozdrowionka córeczko....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla Misia Rysia też są - ale On lubi te z Tesco orzechowe

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Podobne ale twardsze i dla mnie trochę bez smaku:)moje dzieci nie chciały jeść niestety.Ale o gustach i smakach się nie dyskutuję.Smacznego.Monika Szlązak

      Usuń
    2. dokładnie ! dzięki za informację - zobaczymy jak u nas dzieci będą chciały je jeść :)

      Usuń
  5. Tygryski są chrupiące co jest bardzo dużą zaletą, próbowałam wyrobów firm konkurencyjnych i są jak wata, w tym aspekcie tygryski nie mają sobie równych : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjadam 2 paczki 300g dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam raz na Tygryski i juz ich nie ma... nie wuem dlaczego bo sa super. W porownaniu do innych sa miekkie, nie zawieraja soli. Moje dzieciaki za nimi szaleja. Tylko dlaczego juz ich nie ma sklepie? Mam nadzieje ze to chwilowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na smakowych jest napis że bezglutenowe, więc jak to jest???

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger