16:10

Buraczki z papryką na zimę według mojej mamy

Kolejna propozycja przepisu od mamy. Tym razem w słoikach zamkniemy paprykę z buraczkami oraz cebulą. W zimie będzie jak znalazł. Takie dodatki do obiadu to ja lubię.
 
 
Składniki :
  • * 5kg buraków
  • * 10 czerwonych papryk
  • * kilogram cebuli
  • * szklanka oleju
  • * pół szklanki octu
  • * sól
Przygotowanie :
Buraki obgotować do 45 minut i zostawić do całkowitego wystygnięcia w wodzie w której się gotowały pod przykryciem. Chociaż się nie ugotują do miękkości to w tej gorącej wodzie dojdą i nie trzeba ich gotować po 2 lub 3 godziny. Gdy wystygną to odcedzamy,obieramy i tarkujemy na tarce o grubych oczkach. Oczyszczoną i pokrojoną paprykę oraz cebulę dusimy na szklance oleju. Wszystko mieszamy z burakami, dodajemy ocet oraz przyprawiamy. Wkładamy do słoiczków. Pasteryzujemy 15-20 minut.

8 komentarzy:

  1. Też mam przepis na takie buraczki i w niedługim czasie zamierzałam go zamieścić, ale mój jest trochę inny :-) Uwielbiam te buraczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam buraczki z tego przepisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne na zimę :) ! Też takie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie, przyznam, że jeszcze takich buraczków nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger