10:06

Współpraca SKWORCU - produkty

W czwartek otrzymałam kolejną paczkę. Z firmy SKWORCU . Będzie to moja druga już współpraca z firmami na blogu. Otrzymałam produkty które sama sobie wybrałam oraz produkty dla Was na moje rozdanie. Też sama wybierałam. Po części są to produkty których nigdy w mojej kuchni nie było i mam ochotę przetestować je dla Was. Kontakt z Panem Markiem to czysta przyjemność. Wszystko załatwiamy szybko i bez problemu.
A na drugi dzień mamy już paczkę w domu. Na pewno będę klientką tej firmy na przyszłość. Wiele produktów będę chciała zamówić dla mamy. Wczoraj już zrobiłam kolejny słoiczek cukru waniliowego,bo ostatni mi się już powoli kończył. Ale o tym w kolejnym poście.
Jesteście ciekawi co dostałam ? Najpierw podam informacje o samej firmie : 
 
Firma SMAK-COM zajmuje się sprzedażą wysyłkową przypraw i herbat całego świata. W ofercie są także kawy, bakalie, yerby mate oraz akcesoria do ich zaparzania. Wybór produktów jest ogromny i myślę,że każdy znajdzie coś dla siebie.
Produkty są bardzo dobrze zapakowane. Więc mamy pewność że są świeże. Co prawda nie mają kolorowych opakowań,ale przecież my nie chcemy płacić za coś co wyląduje w śmietniku. Przynajmniej ja tak mam że przyprawy przechowuję w słoiczkach, więc zbędne mi są opakowania.
 
 
 To co wybrałam dla siebie :
Amelia herbatka owocowa bez hibiskusa
Rozpuszczalna kawa czekoladowa
Laski wanilii - miała być jedna a dostałam aż trzy
Stewia
Trawa cytrynowa 
O każdym z tych produktów na pewno jeszcze poczytacie na moim blogu. Będą recenzje oraz zastosowanie konkretnych produktów w mojej kuchni.
Jest też oczywiście coś dla Was. Na rozdanie które organizuję już niedługo,ale o tym w następnym tygodniu.
Bardzo serdecznie zapraszam do odwiedzenia strony i spróbowania produktów z tej firmy.

6 komentarzy:

  1. Owocnej współpracy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie parzymy herbatkę :) i w rozdaniu dla Was coś będzie do spróbowania :)
      pozdrawiam !

      Usuń
  2. herbaty i kawy maja w swojej ofarcie rewelacyjne :)
    Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. herbatka Amelia bardzo aromatyczna ! :) kawy jeszcze nie piłam :)

      Usuń
  3. Ile pysznych testów, udanej współpracy życzę i czekam z niecierpliwością na opinie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger