21:40

Makaron inaczej - łazanki

Taka mała wariacja z łazankami. Nie zawsze mamy ochotę na tradycyjne łazanki i szukamy innych przepisów. Ja zrobiłam makaron z wędliną,cukinią,pomidorem i brokułem. Do tego włoska przyprawa. Takie lekkie danie z makaronem.
 
Składniki :
  • * ugotowany makaron łazanki 
  • * 2 łyżki oliwy z oliwek
  • * dowolna wędlina ( u mnie dwie parówki z szynki )
  • * 3 małe cukinie
  • * pomidor bez skóry
  • * 3 różyczki ugotowanego brokuła 
  • * dowolne przyprawy ( u mnie przyprawa kuchni włoskiej , przyprawa do pizzy )
Przygotowanie :
Na oliwie podsmażam wędlinę , wrzucam cukinię pokrojoną w plasterki. Duszę chwilkę,aż się zarumienią. Dodaję pokrojonego w kostkę pomidora oraz pokrojonego brokuła. Przyprawiam. Mieszam delikatnie z ugotowanym makaronem. Idealnie pasuję do tego dania świeże oregano. Można podawać z jogurtem greckim.

4 komentarze:

  1. pyszności... dawno już łazanek nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie mialam zamiar w piatek zrobic łazanki tylko, ze bez kielbaski a z kapusta :) taki posilek w sam raz na upalne popoludnie :) twoja wersja jest interesujaca moze kiedys uda mi sie wyprubowac :)
    http://butterfly-cook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie zobaczę jak Ty robisz swoje łazanki :)
      już zaglądam do Ciebie :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger