19:58

Orzeźwiający koktajl z ogórkiem

Kto powiedział,że koktajle mają być tylko na słodko? Nie miałam pomysłu na śniadanie więc wymyśliłam ,że wypiję coś takiego. I powiem że gasi pragnienie oraz można się nim "najeść". Dlatego u mnie będzie w te upały często się pojawiał. 



Składniki :
* 4 gruntowe ogórki 
* kefir naturalny duży
* ząbek czosnku bądź pieprz czosnkowy
* sól


 
Przygotowanie :
Ogórki ścieram na tarce o grubych oczkach , czosnek przeciskam przez praskę. Przyprawiam by ogórki trochę puściły sok. Dodaję zimny kefir i wszystko razem łączę. Opcjonalnie można dodać dwie kostki lodu.

Idealny na diecie.

I jeszcze chciałam złożyć wszystkim moim imienniczkom życzenia ! Ja świętuję z kieliszkiem zimnego szampana ! Wszystkiego dobrego dziewczynki !

4 komentarze:

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger