10:00

Z serii do poczytania : Burger Room Żary

Długo się wybieraliśmy i ciągle coś było nam nie po drodze, ale w końcu się udało i zjedliśmy najlepsze burgery, jakie do tej pory jedliśmy - poza tymi domowymi oczywiście!



Burger Room to dosyć nowe miejsce w mieście, ale nazwa ciekawa i na pewno przyciągająca.
Co możemy u Nich zjeść?
Wszystkie możliwe burgery, obsługa na 5+, Pan zapytał nawet o stopień wysmażenia mięsa, a od Pani, która nas kasowała dowiedzieliśmy się że burgery są grillowane - no to na prawdę wersja light takich śmieciowych jedzonek. Niestety o tych burgerach nie mogę powiedzieć śmieciowe - warzywa świeże, bułka genialna - wypiekana w jednej z żarskich piekarni. 





Zachęcam Was do odwiedzenia tego miejsca bo na prawdę warto.
Zapraszam Was na FB Burger Room, gdzie znajdziecie aktualne informacje o godzinach otwarcia oraz promocjach.

11 komentarzy:

  1. Przyjemne miejsce, szkoda, że mam tam tak daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pyszne jedzenie,żal. może zapytacie jak kucharz dochowuje zasad higieny .

      Usuń
  3. Stek mi nie smakował.Gdy zwróciłem uwagę że jest niezbyt dobry i za kwaśny sos został do niego użyty,właściciel odpowiedział że w taki sposób podaje się wszędzie...Jadam steki naprawdę wszędzie,jadłem nawet w stanach,ale tak niedobrego steka jeszcze nie próbowałem. Hamburgery ok,ale bez rewelacji.Po prostu zwyczajne.Reasumując, ja tam więcej nie pojadę,gdyż lubię kuchnię przynajmniej dobrą,a przeciętną to,znajdę wszędzie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger