20:19

Tydzień w moim telefonie XXXIII

Pierwszy i zarazem długi weekend maja właśnie zbliża się ku końcowi. U mnie pogoda dopisywała tylko w czwartek, kolejne dni zimne i też trochę deszczowe. Także z grillowania czy pikników nici. Odbijemy sobie jeszcze, dopiero sezon się powoli zaczyna, a my już po drugim grillowaniu jesteśmy.
Z aktualności to zapraszam oczywiście na konkurs, tutaj znajdziecie wszystkie informacje, pojawiła się też już pierwsza nagroda!
Może macie ochotę przygotować coś na piknik? Czekam na Wasze propozycje!
Na blogu także znajdziecie kilka moich propozycji grillowych czy piknikowych.
Oczywiście jeśli polubicie Lubuską Blogosferę Kulinarną czy FB bloga to też będzie mi bardzo miło.
I zdjęciowo tydzień prezentował się następująco.
* kwitną kasztany 
* poniedziałkowe wizyty u lekarza / niestety nie wiem dlaczego telefon mi tak wykręcił zdjęcia  
 * ciocia spędza czas na placu zabaw
 * i je lody
 * taka piękna pogoda była na początku tygodnia
* mini żelki <3 
* współpraca z firmą Prymat
* przygotowania do grilla  
* i oczywiście grillowanie  
 * piękne tulipany 
 * nagroda w konkursie Kreatywne Gotowanie 
* pierwsza nagroda dla Was  
 * sobotni relaks z kawą i ciastem, szukam kolejnych inspiracji 
 * 3 maj
* pięknie pachnie bez 
* nasz gość niedzielny

9 komentarzy:

  1. Ah przez te zdjęcia mam ochotę na coś pysznego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia:d ładny kocurek:d

    OdpowiedzUsuń
  3. Mini żelki i u mnie zagościły :D Taki szot słodyczy :D Piękna pogoda, mimo wszystko :) Szkoda, że ten nasz majówkowy tydzień już się skończył... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miętowe lody ?!? o muszę je dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :)
    czekam na przepis. Tu chaos od Kasi. z seledynowego.
    placuszki z bzu dla przypomnienia.
    przywiodły mnie. tu. a teraz zatrzymują mnie kasztany. tulipany i rudy kot. zajebiste zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :) co do placuszków - potrzebuję dziki bez :)

      Usuń
  6. dzizys. a tu jeszcze mowa o lodach miętowych w czekoladzie.
    zwariuje :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger