13:34

Kotlety mielone z pieczarkami,lubczykiem i pieprzem cytrynowym

Zwykłe mielone się znudziły? Ja proponuję dodać pieczarki oraz ulubione zioła i już zmiana smaku bardzo wpłynie na ulubione kotlety mielone. Tym razem dodałam przyprawy firmy Prymat : pieprz cytrynowy, trochę przyprawy do mięsa mielonego oraz lubczyk. Kotlety były bardzo smaczne!




Składniki :
* 0,5 kg mięsa mielonego z karkówki
* cebula
* 20 dag pieczarek
* 2 łyżki oliwy z oliwek
* jajko
* kajzerka namoczona w mleku
* łyżeczka przyprawy do mięsa mielonego Prymat
* łyżeczka pieprzu cytrynowego Prymat
* szczypta lubczyku Prymat
* sól do smaku
* bułka tarta 
* olej rzepakowy do smażenia 




Przygotowanie :
Cebulę i pieczarki posiekać w drobna kostkę. Przesmażyć na oliwie, dodać do mięsa. Całość wymieszać z jajkiem, bułką oraz przyprawami. Można kotlety obtoczyć w bułce tartej. Obsmażyć na złoty kolor. U mnie podawane były z ziemniakami i mizerią. 

14 komentarzy:

  1. Lubię smak i zapach lubczyku...Nawet mam go w ogrodzie i dodam świeżego.Bardzo jestem ciekawa tego smaku..Fajny pomysł i inspirujący...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie mam świeżego :) pewnie będą kotlety bardziej aromatyczne :)

      Usuń
  2. Obiad idealny, uwielbiam mielone z pieczarkami, a jak towarzyszą im ziemniaki i mizeria to już wgl cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mielone nigdy mi się nie znudzą, ale wszelkie wariacje przyjmuję z otwartymi ramionami! (albo buzią ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie :) Ja uwielbiam tradycyjnego kotleta mielonego mojej mamy, ale jestem otwarta na każde nowe podejście do tradycji i chętnie spróbuje czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojej mamy mielone też uwielbiam :) i nie mają one sobie równych :)

      Usuń
  5. Fajne obiady robisz, od razu mój apetyt gigantycznie rośnie na ich widok :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla S robię wszystko co polska kuchnia oferuje :) ciężko Go przekonać do nowości :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger